جهت تبلیغات در پرشین فروم کلیک کنید

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: ♥♥♥ کوروش منصوری، بزرگترین تیونر ایرانی، بهترین های جهان! ♥♥♥

  1. #1

    Thumbs down ♥♥♥ کوروش منصوری، بزرگترین تیونر ایرانی، بهترین های جهان! ♥♥♥

    کوروش منصوری یکی از تینونیگ کارای حرفه*ای دنیا هستش و خیلی*ها حاضرن پول گزافی بدن تا این فرد ایرانی تینونیگ خودروشون رو انجام بده. اول یه بیوگرافی از این فرد برم و بعد آخرین شاپلاگینارشو میتونین ببینی.


    منبع بیوگرافی : هفته نامه سرنخ



    بیو گرافی کوروش منصوری :



    خودتون رو برای خوانندگان سرنخ معرفی کنین ...
    کوروش منصوری هستم . در سال 1339 در چالوس به دنیا اومدم و موسس شرکت منصوری هستم .



    چطور وارد دنیای تیونینگ شدین ؟
    وقتی که به سن دانشگاه رسیدم خونوادم منو برا ادامه تحصیل به انگلیس فرستادن . از همون موقع علاقه من به خودرو های مجلل انگلیسی روز به روز بیشتر شد . باید بگم با راه اندازی این شرکت رویای من به حقیقت پیوست و چیزی که واسه من سرگرمی بود تبدیل به شغل و تجارت شد .



    تیونینگ به چه معناست ؟
    هیچ وقت کلمه تیونینگ رو دوست نداشتم .ما همیشه طبق سفارش هایی که میگیریم عمل میکنیم . شرکتایی که تو کار تیونینگ هستن قطعاتی رو که مشتری دوست داره از شرکتای دیگه تهیه میکنن و روی خوئدرو سوار میکنن . در حالی که در منصوری ما قطعات لازم رو خودمون تولید میکنیم و بسیار مفتخرم که بگم تنها قطعه ای که ما تولید نمیکنیم لاستیک هستش .



    پس تفاوت شما و مراکز دیگه تیونینگ تو همین نکتست !
    بله ... همون طور که گفتم ما همه چیزو تو شرکت خودکون تولید و قطعات مورد نیازمونو تامین میکنیم . ما قطعات بدنه رو با استفاده از فیبر کربن میسازیم با همون کیفیت فرمول یک .



    یادتون هست اولین ماشینی که تیون کردین چی بود ؟
    ما با وسایل تزئینی بنز کارمونو شروع کردیم و به مرور تجهیزات داخلی ماشین هم به اونا اضافه شد . ولی اولین ماشینی که ما سفارش گرفتیم یه بنتلی کانتینانتال کوپه بود .



    Link URL:
    لینک و متن درون کدها فقط برای کسانی که ثبت نام کرده اند قابل مشاهده است لطفا وارد شوید OR ثبت نام کنید.




    بهترین خودرویی که تا بحال تیونینگ کردین ؟
    بدون شک بوگاتی ویرن


    گرونترین تیونینگ چطور ؟ به سفارش کی بوده ؟
    همونطور که گفتم بوگاتی ویرون ... و اینکه سیاست کاری ما بگونه ای هستش که هیچگاه درباره نام مشتری و قیمتش صحبت نمیکنیم ...


    بهترین تیونینگی که انجام دادین چقدر زمان بر بوده ؟
    من روی ماشین یا مدل خاصی نمیتونم تاکید کنم ... اگه شما بخواین یه کار خاص و حرفه ای انجام بدین همیشه برای ارتقاء اون به سطحی بالاتر به زمان احتیاج خواهیدداشت . چون همیشه چیز تازه ای به ذهن میرسه که پیاده کردنش به زمان احتیاج داره .


    آخرین تیونینگ شما ؟
    پورشه پانامرا و رولز رویس گوست ... در خال حاضر هم بر روی مازراتی گرن توریسمو مشغول هستیم ...



    Link URL:
    لینک و متن درون کدها فقط برای کسانی که ثبت نام کرده اند قابل مشاهده است لطفا وارد شوید OR ثبت نام کنید.



    تو مجموعه شما همکار ایرانی هم پیدا میشه ؟
    بله ... سرپرست بخش تولید ما و یکی از مدیران شرکت و همچنین مسئول انبار ما ایرانی هستن ...


    امکان تیونینگ روی چه خودرو هایی وجود داره ؟
    این موضوع بستگی به طرز تفکر ما داره ... مثلا اگه به ماشینی علاقه نداشته باشیم تیونینگش کار مشکلی میشه . برای یه کار خوب باید با ماشین ارتباط برقرار کنی و باهاش صحبت کنی . این ماجرا به قیمت ربطی نداره .


    در صنعت تیونینگ آیا ایرانی موفق دیگه ای هم میشناسین ؟
    متاسفانه خیر ...


    حتما نام پیکان به گوشتون خورده . آیا تا بحال به تیونینگ پیکان فکر کردین ؟
    استفاده از واژه تیونینگ واسه پیکان درست نیست . اما مطمئنا این ایده ایه که میشه روش کار کرد . مثلا اونو با قطعاتی با کیفیت تجهیز کنیم یا بخشهایی از اونو دینامیک تر کنیم .


    تا به حال به فکر زدن شعبه ای از منصوری تو ایران بودین ؟
    از اونجایی که خونواده و مخصوصا 2 تا برادرم تو تهران زندگی میکنن همیشه امکان تاسیس نمایندگی منصوری بوده و هست . الان در حال بازار یابی هستیم و اگه زمانش برسه فرصت رو از دست نخواهیم داد .


    ماشین مورد علاقه خودتون ؟
    به دلایل شخصی نمیتونم بگم ...


    برنامه شما برای آینده ؟
    همه ازم میپرسن ... شاید منصوری رو گسترش بدم


    Link URL:
    لینک و متن درون کدها فقط برای کسانی که ثبت نام کرده اند قابل مشاهده است لطفا وارد شوید OR ثبت نام کنید.



    اینم آخرین شاپلاگینارش که کار خود کمپانی منصوری هستش. میگن قسمتای زرد رنگ خارجی بدنه طلا هستش




    Link URL:
    لینک و متن درون کدها فقط برای کسانی که ثبت نام کرده اند قابل مشاهده است لطفا وارد شوید OR ثبت نام کنید.



    Wherever I stay There's a feeling of so far away
    I got no home town ...I never put roots down
    I bet you feel safe Keeping your life in a cage
    ...


  2. 3 کاربر برای این پست سودمند از ♥ ∂√¡ђ§ ♥ عزیز تشکر کرده اند:


  3. #2

    پیش فرض

    جام جم آنلاين:
    بوگاتي ويرون جديدترين ساخته شركت خودروسازي بوگاتي است و در حال حاضر محصول اين شركت فرانسوي سريع‌ترين و گران‌ترين سوپراسپرت خياباني جهان محسوب مي‌شود. تاكنون حدود 200 دستگاه از اين اتومبيل استثنايي كه قرار است تنها در تعداد محدود ساخته شود به خريداران تحويل داده شده است.



    Link URL:
    لینک و متن درون کدها فقط برای کسانی که ثبت نام کرده اند قابل مشاهده است لطفا وارد شوید OR ثبت نام کنید.


    اما اين ويژگي‌ها، حتي قيمت نجومي بوگاتي ويرون دلايل اصلي خاص بودن اين محصول كه اسم كاملش Mansory Bugatti Veyron Linea Vincero مي‌باشد نبوده است، چراكه كوروش منصوري، يكي از سرشناس‌ترين تيونرهاي (ارتقادهندگان)‌جهان آن را بازآفريني و در ضمن پسوند linea vincero را هم كه ريشه‌اي ايراني دارد به نام آن اضافه كرده است.

    منصوري اين نام را كه به معناي «پيروز خواهم شد» است از اپراي پوراندخت كه در ايتاليا و توسط جياكومو پوچيني به اجرا درآمد گرفته و براي شاهكار جديدش برگزيده تا اصالت خود را در بزرگ‌ترين كارش نشان دهد. به اين ترتيب نامي برگرفته از داستان‌هاي هزار و يك شب در يك طرف و بوگاتي ويرون در طرف ديگر، داستان جديد منصوري را ساخته و به عالم خودرو تقديم كرده است.



    فراتر از سنت

    در صنعت خودروسازي امروزي تيونينگ جايگاه خاصي پيدا كرده است. به طوركلي اين واژه به مجموعه اعمالي اطلاق مي‌شود كه باعث قوي‌تر، اسپرت‌تر و زيباتر شدن خودرو مي‌شود. عمل تيونينگ ابتدا به صورت محدود و غيرتخصصي انجام مي‌گرفت، ولي بتدريج و همزمان با پيشرفت صنعت خودروسازي، كارگاه‌هاي مخصوص براي آن برپا شد و استقبال از آنها آنچنان گسترش يافت كه در حال حاضر بعضي از خودرو‌هاي تغيير داده شده چندين هزار دلار ارزش دارد. البته در ميان تمام آنها كمپاني منصوري يكي از بزرگ‌ترين كمپاني‌هاي تيونينگ و طراحي پلتفرم در دنياست كه توسط كوروش منصوري تاسيس و اداره مي‌شود و تقريبا رقيبي در اين كلاس ندارد. اتومبيل‌هاي تيونر شده اين كمپاني به قدري كامل هستند كه كمتر كسي جرات تغيير دادن آنها را دارد و برعكس كمپاني‌هاي تيونينگ آلماني كه بيشتر به بالا بردن قدرت فكر مي‌كنند، منصوري بيشتر به با پارامترهاي زيبايي‌شناسي اتومبيل توجه دارد.
    «فراتر از سنت، فراتر از مسابقه»؛ شعار هميشگي كمپاني كوروش منصوري ايراني است كه در انگلستان و آلمان تحصيل كرده و اكنون در آلمان و چك به تيونينگ مي‌پردازد. تخصص منصوري در زمينه‌هاي تقويت موتور، بهبود آيروديناميك، به‌كارگيري رينگ‌هاي آلياژي سبك‌وزن و ايجاد تغيير در داخل اتاق با استفاده از لوازم دست‌ساز است. به‌علاوه مركز تيونينگ منصوري براي دستيابي به بهترين هندلينگ، ايجاد تغيير را در مجموعه تعليق هم در دستور كار خود قرار داده است. البته اين تيونر مشهور ايراني به اين كار بسنده نكرده و موسس كمپاني Mp design است كه از بهترين توليدكنندگان قطعات اسپرت در دنيا محسوب مي‌شود.
    منصوري تا به حال انواع مختلفي از اتومبيل‌ها از جمله بنز، پورشه، بي‌ام‌و، بنتلي، استون مارتين و... را تيون كرده، اما شاهكار اصلي‌اش تيونينگ موتور و بدنه بوگاتي ويرون افسانه‌اي است كه هيچ كمپاني ديگري جرات نزديك شدن به آن را نداشته است. منصوري توانسته قدرت اين ابراتومبيل را به هزار و 100 اسب بخار افزايش دهد و براي چنين كار بزرگي كه در كنار تغييرات اساسي و متفاوت روي ويرون پياده كرده حدود يك ميليون دلار دريافت كرده است. بنابراين با قيمت پايه خود بوگاتي در مجموع طرفداران Mansory Bugatti Veyron Linea Vincero ?مي‌بايست 5‌/‌3 ميليون دلار براي خريد اين اتومبيل استثنايي بپردازند.

    لوكس و متفاوت
    بوگاتي (Bugatti) شركت خودروساز فرانسوي است كه در سال 1909 توسط نابغه‌اي ايتاليايي به نام اتوره بوگاتي و به منظور توليد خودروهاي سفارشي و خاص تاسيس شد، ولي با شروع جنگ جهاني دوم اين شركت نيز مانند بسياري ديگر از شركت‌هاي همدوره خود با شكست مواجه شد تا اين‌كه در سال 1998 توسط فولكس واگن خريداري گرديد.
    ويرون، اولين محصول جدي اين كمپاني براي اولين بار در سال 1999 در نمايشگاه اتومبيل توكيو به نمايش درآمد. اين مدل نمايشي اوليه اگرچه به مدل توليدي امروز شباهت زيادي داشت، اما پيشرانه آن W-18 بود كه از سه رديف 6 سيلندر در كنار هم تشكيل شده بود. مديرعامل كل فولكس واگن قول ساخت اين مدل را با به‌كارگيري يك موتورW-16 (يعني دو موتور 8 سيلندر V شكل در كنار يكديگر) به جاي موتور 18 سيلندر قبلي در سال 2000 داد. اما اين تصميم به دليل مشكلاتي كه در سر راه پيش آمد عملي نشد تا اين‌كه بعد از هزاران ساعت كار طاقت‌فرسا بالاخره ويرون در سپتامبر 2005 به توليد انبوه رسيد.
    بنابراين در قلب اين اتومبيل يك موتور 8 ليتري 16 سيلندر با آرايش W شكل نهفته است كه مي‌تواند قدرت 1001 اسب بخار و حداكثر 1250 گشتاور نيوتن را توليد كند. در واقع در محفظه احتراق بوگاتي ويرون، 3 هزار اسب بخار قدرت توليد مي‌شود كه 1000 اسب بخار به وسيله سيستم خنك‌كاري، 1000 اسب بخار توسط گازهاي خروجي، مصرف شده يا به خارج از خودرو انتقال داده مي‌شود و 1000 اسب بخار ديگر به چرخ‌ها منتقل مي‌شود تا اين خودرو به سرعتي استثنايي برسد. شتاب صفر تا صد اين اتومبيل توسط يك گيربكس 7 سرعته دستي در 5‌/‌2 ثانيه صورت مي‌گيرد و مي‌تواند به حداكثر سرعت 407 كيلومتر در ساعت دست پيدا كند. ميزان مصرف سوخت اين خودرو هم حدود 19 ليتر در 100 كيلومتر با سرعت عادي و حدود 60 ليتر در100 كيلومتر در حداكثر سرعت است.
    بوگاتي ويرون، با توجه به قدرت موتور بالاي خود، از 4?رادياتور استفاده مي‌كند. ضمن آن‌كه نزديك لنت‌هاي ترمز اين خودرو، براي جلوگيري از ذوب لنت‌هاي ترمز به هنگام ترمزگيري‌هاي شديد، كانال‌هاي مخصوصي براي رسانش هواي خنك پيش‌بيني شده است.
    اما سيستم فنربندي اين غول خياباني، سيستمي هيدروليكي است تا بر اساس شرايط مختلف ارتفاع و همچنين سختي مسير، سيستم تعليق خودرو را تنظيم كند و در عين حال طراحي كيت جديد كاملا بر مبناي نظريه كاهش وزن صورت گرفته و در آن به طور كامل از فيبر كربن استفاده شده است. اين تغيير در كيت بدنه ويرون نه‌تنها در ظاهر بلكه در كارايي خودرو نيز تاثير بسزايي داشته است. همچنين طراحي جلوي خودرو داراي چهره جذابي شده كه نماي جلوي خودرو را قدرتمندتر نشان مي‌دهد و آن را با گلگير‌ها هماهنگ‌تر مي‌كند. در ضمن در نشان دادن نام Vincero با نماد V از LED استفاده شده كه نماي زيبايي به خودرو داده‌اند. اينها تنها بخشي از ريزه‌كاري‌ها در طراحي ظاهري ويرون منصوري هستند، چراكه فضاي داخلي آن هم به علت استفاده از چرم تمساح و مار زيباترين كابين در بين بقيه سوپراسپرت‌هاست و كاپوت خودرو در قسمت انتهاي در جلو كوتاه‌تر شده و در عوض رديف ديگري از مكنده‌هاي هوا در جلوي خودرو اضافه شده است. منصوري معتقد است با ركاب كناري جديدي كه براي ويرون طراحي كرده توانسته ارتباط موفق‌تري بين نماي عقب و جلوي خودرو برقرار كند و طراحي يكپارچه‌اي را براي ويرون به نمايش بگذارد كه جلوه آن را اسپرت‌تر نشان مي‌دهد.
    هواكش‌هاي بزرگ‌تر وينسرو در هماهنگي با ديفيوزر تمام فيبر كربني جديد ويرون سيستم خنك‌كننده با كارايي بالاتري را به وجود مي‌آورند تا بتوانند پاسخگوي موتور تقويت شده 1109 اسب بخاري با حداكثر گشتاور 1310 نيوتون متر كه منصوري روي ويرون نصب كرده باشند. لاستيك‌هاي توربيني وينسرو نيز كاملا توسط كمپاني منصوري طراحي شده و براي استفاده در ويرون جديد مورد استفاده قرار گرفته‌اند.


    Link URL:
    لینک و متن درون کدها فقط برای کسانی که ثبت نام کرده اند قابل مشاهده است لطفا وارد شوید OR ثبت نام کنید.

    در نشان دادن نام Vincero با نماد V از ال‌اي‌دي استفاده شده است.


    Link URL:
    لینک و متن درون کدها فقط برای کسانی که ثبت نام کرده اند قابل مشاهده است لطفا وارد شوید OR ثبت نام کنید.


    منصوري معتقد است با ركاب كناري جديدي كه براي ويرون طراحي كرده توانسته ارتباط موفق‌تري بين نماي عقب و جلوي خودرو برقرار كند.




    Link URL:
    لینک و متن درون کدها فقط برای کسانی که ثبت نام کرده اند قابل مشاهده است لطفا وارد شوید OR ثبت نام کنید.


    فضاي داخلي بوگاتي ويرون هم به علت استفاده از چرم تمساح و مار زيباترين كابين در بين بقيه سوپراسپرت‌هاست

    Link URL:
    لینک و متن درون کدها فقط برای کسانی که ثبت نام کرده اند قابل مشاهده است لطفا وارد شوید OR ثبت نام کنید.

    در قلب اين اتومبيل يك موتور 8 ليتري 16 سيلندر با آرايش W شكل نهفته كه مي‌تواند قدرت 1001 اسب بخار را توليد كند.


    Link URL:
    لینک و متن درون کدها فقط برای کسانی که ثبت نام کرده اند قابل مشاهده است لطفا وارد شوید OR ثبت نام کنید.


    كوروش منصوري يكي از سرشناس‌ترين تيونرهاي جهان، بوگاتي را بازآفريني كرده است.





    Link URL:
    لینک و متن درون کدها فقط برای کسانی که ثبت نام کرده اند قابل مشاهده است لطفا وارد شوید OR ثبت نام کنید.



    Wherever I stay There's a feeling of so far away
    I got no home town ...I never put roots down
    I bet you feel safe Keeping your life in a cage
    ...


  4. یک کاربر برای این پست سودمند از ♥ ∂√¡ђ§ ♥ عزیز تشکر کرده اند:


  5. #3

    پیش فرض

    گفتگوی اختصاصی مجله سرعت با کوروش منصوری

    مطلبی که در زیر می خوانید مصاحبه اختصاصی مجله سرعت با کوروش منصوری در نمایشگاه ژنو است.
    با وجود اینکه میهمان داشت و ما سر زده پیش او رفته بودیم به گرمی از ما استقبال کرد واین جدای از خوی وخصلت گرم ایرانی اش،می توانست نشانه ای از روابط عمومی بسیار قوی در برقراری ارتباط با مشتریانی باشد که جذب انها به سوی خود کار بسیار راحتی نیست.
    او یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین برندهای حاضر در صنعت خودرو سازی را داراست واین اعتباری است که در ایه علاقه ،تلاش ومهارتی به دست امده است که هم با مشاهده محصولات این کمپانی وهم از خلال گفتگو با وی برایتان ثابت خواهد شد.
    سوالات خود را به صورت کلیشه ای با پرسش از سن او اغاز کردیم:


    اقای منصوری چند سال دارید؟
    50سال


    در اکثر نشریات و سایت های خودرویی ،منصوری را با نام منصوری -سوئیس می شناسند.چرا؟این کمپانی به طور رسمی از چه سالی فعالیت خود را اغاز کرده وایا به واقع در سوئیس مستقراست؟

    کمپانی ما از سال 1989 شروع به کار کرده است.مقراصلی کمپانی در المان است وثبت این نام تنها به لحاظ شیوه وروش تجاری بوده که در نظر داشتم.

    شما یکی از معروف ترین ،معتبر ترین والبته کران ترین تیونر های دنیای خودرو هستید.ایا قطعات مورد نیزتان برای تیونینگ را خودتان طراحی وتولید می کنید ویا این که حداقل در مواردی به دیگر سازندگان سفارش می دهید؟
    به این موضوع بارها اشاره کرده ام که بر خلاف تصور دیگران من خود را یک تیونر نمی دانم.ما تولید کننده ای هستیم که تولیداتcustomized cars خود را بر اساس سفارش تجهیز می کنیم. با این توضیح کاملا مشخص است که ما کلیه قطعات مان در خود کمپانی طراحی و تولید می شوند .تنها در برخی موارد،رینگ ها را به سازنده ای دیگر سفارش می دهیم.


    وبهترین خودرویی که تاکنون روی ان کار کرده اید؟
    قطعا بوگاتی ویرون linea vincer d oro بهترین و گرانترین خودرویی بوده است که معرفی نموده ایم.


    با توجه به اینکه بیشتر خودروهای شما از بین اتومبیل های گران قیمت انتخاب می شوند چرا تا به حال روی می باخ کار نکرده اید؟
    می باخ ماشینی نیست که ما بهخواهیم به ان دست بزنیم.این خودرو با توجه به چهرپلاگینلاسیک وتعدادی که دارد،هیچگاه مورد توجه من نبوده است.


    در این نمایشگاه تیونرهایی چون اشنایتزر تنها با دو مدل حضور داشتند علت ان چیست؟
    بعد از بحران اقتصادی که در یکی دوسال گذشته اوروپا را فرا گرفت ،بازار اکثر کمپانی ها روبه افول گذاشت.در بین اینها هم تنها تیونری که توانست تا حدودی بازار خود راحفظ کند ،شرکت بورابوس بود.


    خودروهایی که شما عرضه می کنید، معمولا به تعدادی اندک و مشخص تولید می شوند وخریدار مبلغ گزافی رابابت ان می پردازد.خدمات شما برای این مشتری ها چگونه است؟
    ما سرویس و خدمات خود را در هر کجای دنیا که مشتری مان بخواهد با اعزام مهندسین خود ارائه می دهیم. در برخی نقاط هم به طور مستقیم نمایندگی داریم.



    چین یکی از بزرگترین بازارهای خودرو چند سال اخیر بوده است که خودروسازان تلاش بسیاری برای ورود به بازار ان میکنند.شما چه طور؟ایا با چین کار کرده اید؟
    برای بازار چین فعلا از طریق هنگ کنگ خودرو هایمان را ارائه می دهیم اما دنبال کسی هستیم که به طور مستقیم وتوسط اواین بازار در ارتباط باشیم.هرچند که در حا حاضر افراد پولدار و میلیاردرزیادی از این کشور به ما در خواست همکاری داده انداما دنبال افراد پولدار نیستیم وکسانی را می خواهیم که بیشتر کارشان این باشد. افراد دیگر کوچک هستند وبه درد ما نمی خورند.کسی را که ما می خواهیم فقط باید برای ما کار کند وبا دیگران کاری نداشته باشد.برند ما انقدر بزرگ هست که نخواهد با تیونرهای دیگر همکاری کند.روی این حساب عجله ای برای ورود به این بازار نداریم.وقت می گذاریم ویواش یواش جلو می رویم تا ان کسی را که می خواهیم پیدا کنیم.در حال حاضر هم در بازار های شرق و جنوب شرق اسیا فعال هستیم.خودروهای مارا به چین،ماکائو،سنگاپورو ژاپن میبرند.



    در ایران چطور؟ایا از ایران متقاضی یا خریدار داشته اید؟
    برای ایران در سال گذشته یکی دو پکیج کیت بدنه کاین نسل قبل را خریداری کرده اند، برای اعطای نمایندگی هم با افرادی در حال گفتگوهای نهایی هستیم که فعلا نام او را ذکر نمی کنم.


    یک سوالی که اینجا پیش می اید این است که در صورت راه اندازی نمایندگی در ایران با توجه به تعرفه گمرکی بسیار بالای خودرو در کشورمان ،به طورمثال قیمت مرسدس بنز vide cor meum sls که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اید،چگونه محاسبه شده و قیمت خودرویتان چقدر خواهد شد؟با قیمت بسیار بالایی که این خودرو خواهد داشت ایا فروش امکان پذیر خواهد بود؟
    الان که در حال حاضر قصد فروش کامل یک خودرو را نداریم و فعلا این بازار محدود به فروش کیت است تا ببینیم در اینده چگونه خواهد شد.



    خوب نصب این کیت ها چگونه خواهد بود؟
    نصب این کیت ها کار دشواری نیست و با توجه به بروشور و راهنمای نصب به راحتی امکان پذیر است ضمن اینکه در صورت نیاز هم ، همان طور که گفتم قادر به ارائه سرویس برای کلیه مشتریان خود خواهیم بود.



    در لابه لای صحبت های خود اشاره ای داشتید به این که قرار است خودرویی با نام و برند منصوری تولید کنید. اگر امکان دارد کمی بیشتر توضیح دهید و بگویید این خودرو کی به بازار خواهد امد؟
    انشاالله سال دیگر در همین نمایشگاه ان را معرفی خواهیم نمود.هم طراحی داخل خودرو،هم طراحی خارج خودرو به طور کامل انجام شده است...



    با این حساب الان باید تقریبا اماده باشد؟!

    نه.در حال حاضر طراحی خودرو انجام و شاسی ان هم اماده شده است اما تا زمان ساخت کامل خودرو نیاز به یک سال وقت است.



    ایا می شود به عنوان یک خبر (spy news) صرح ان را از نزدیک ببینیم؟!
    (با خنده)خیالتان را راحت کنم .....همراه خود نیاورده ام.اما این خودرو یک سوپر اسپرت کوپه دو نفره خواهد بود که بیش از 1000 اسب بخار قدرت دارد.



    درغرفه شما به غیراز خودروهای به نمایش گذاشته شده،ویترینی از برخی محصولات هم دیده می شود؟ایا تولیدات دیگری هم دارید؟
    بله. باید بگویم ما جدیدا یک موتور سیکلت در رده موتورهای custom motorcycle را هم تولید ومعرفی کرده ایم که نامش zapico است.(یک موتور کاستوم از جنس کربن با وزنی سبک وتجهیز شده به موتوری 2سیلندر که 160 اسب بخار قدرت و شتابی معادله 3.3 ثانیه دارد.) ضمن اینکه بزودی و از یکی دو ماه دیگر محصولاتی چون کیف،ساعتgraham که از برندهای معتبر ساعت سازی است و اسپانسر فرمول یک هم است به همراه پوشاک خود تولید و عرضه خواهیم کرد.



    سوال اخرمان در مورد خودرو سازانی است که با انها همکاری دارید.در بین کمپانی هایی که با انها کار می کنید با کدامشان نزدیک تر هستید؟
    ما با پورشه ارتباط کاری نزدیکی داریم اما به تازگی با لوتوس نیز همکاری های نزدیک و پرحجمی را اغاز کردیم.

    Link URL:
    لینک و متن درون کدها فقط برای کسانی که ثبت نام کرده اند قابل مشاهده است لطفا وارد شوید OR ثبت نام کنید.


    Link URL:
    لینک و متن درون کدها فقط برای کسانی که ثبت نام کرده اند قابل مشاهده است لطفا وارد شوید OR ثبت نام کنید.
    ویرایش توسط ♥ ∂√¡ђ§ ♥ : 14-07-11 در ساعت 09:59




    Link URL:
    لینک و متن درون کدها فقط برای کسانی که ثبت نام کرده اند قابل مشاهده است لطفا وارد شوید OR ثبت نام کنید.



    Wherever I stay There's a feeling of so far away
    I got no home town ...I never put roots down
    I bet you feel safe Keeping your life in a cage
    ...


  6. یک کاربر برای این پست سودمند از ♥ ∂√¡ђ§ ♥ عزیز تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 21-03-10, 12:40
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 15-07-09, 20:00
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-07-09, 22:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •